Pașii de urmat
PROGRAMUL RABLA
PAȘII DE URMAT ÎN PROGRAMUL RABLA
CUM PROCEDĂM
ALEGEREA DEALERULUI RĂDĂCINI GRUP
ÎNSCRIEREA ÎN PROGRAMUL RABLA
Înscrierea se face direct de către beneficiar, în aplicația online PSIPAN gestionată de Administrația Fondului pentru Mediu (AFM). Aceasta se poate face doar în limita fondurilor disponibile. Sunt necesare informațiile beneficiarului, datele referitoare la vehiculul ce va fi casat și datele proprietarului vehiculului ce va fi casat (poate fi o persoana diferita de beneficiar).
DOCUMENTELE NECESARE SUNT:
– actul de identitate al beneficiarului în original și copie
– actul de identitate al proprietarului masinii care va fi casata (daca este proprietar diferit de beneficiarul primei de casare)
– copie legalizata dupa cartea de identitate a masinii care urmeaza a fi casata
– copie legalizata dupa certificatul de inmatriculare al masinii vechi
– certificat de atestare fiscala pentru cumparator, dar și pentru proprietarul rablei daca sunt persoane diferite. Acest certificat va dovedi faptul ca aceste persoane nu au datorii la bugetul de stat. Pe certificatul de atestare fiscala al proprietarului rablei trebuie mentionata proprietatea rablei ce va fi casata.