În ceea ce privește programul Rabla Clasic, bugetul din acest an este de 560 de milioane de lei. De asemenea, persoanelor fizice și juridice interesate să achiziționeze în acest an un autovehicul electric sau hibrid au la dispoziție 780 milioane lei, prin intermediul programulului Rabla Plus.
Un alt program complementar Programelor Rabla Clasic și Rabla Plus este Programul privind casarea autovehiculelor uzate (Rabla Local), care are ca scop eliminarea din circulație a mașinilor uzate, cu grad ridicat de poluare.
În cadrul acestui program, suma prevăzută pentru scoaterea din circulație a unui autovehicul mai vechi de 15 ani este de 3.000 de lei.
Rabla Local va avea un buget de 240 de milioane de lei, va fi implementat cu ajutorul unităților administrativ-teritoriale și va permite casarea a aproximativ 100.000 de autovehicule uzate.
Totodată, prin Planul Național de Redresare și Reziliență (PNRR), România s-a angajat că va elimina până în anul 2026 aproximativ 250.000 mașini cu o vechime de peste 15 ani.